גיס חמישי • עובדים ערביים פוטרו כי הזדהו עם המחבלים

    חיים הלר 5 Comment on גיס חמישי • עובדים ערביים פוטרו כי הזדהו עם המחבלים
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרשתות החברתיות מלאות בהסתה מצד ערבים שמביעים תמיכה במעשיהם של המחבלים בשבוע האחרון, וחלק ניכר מבין המחבלים אף רמזו לפני יציאתם לפיגוע על כוונתם.

    בימים האחרונים פרסמו כמה ערבים ישראלים תמיכה במחבלים ובעקבות זאת פוטרו מעבודתם. כך אירע בבית החולים הדסה כאשר אחד הסניטרים הביע באמצעות הרשת החברתית הזדהות עם המחבלים, ופוטר מעבודתו.

    "שאלוקים ירחם עליך", כתב הסניטר ותייג את המחבל שביצע את פיגוע הדקירה לפני שבוע ליד שער שכם וחוסל.

    684846_I

    מבית החולים הדסה עין כרם נמסר בתגובה: "העובד הועסק על ידי חברה חיצונית המספקת שירותים למרכז הרפואי הדסה. עם היוודע פרסום דברי התמיכה במחבל הוחלט על הפסקת עבודתו בהדסה לאלתר".

    בשעה האחרונה סערה הרשת בעקבות דברים שכתב מתנדב ערבי במגן דוד אדום שהביע תמיכה והזדהות עם המחבלים. מד"א, שהינו אחד הגופים שמגיעים לכל אחד מהאירועים ונפגש עם הזוועות מקרוב מיהר להגיב והוחלט בארגון להשעות את המתנדב מיידית. ממד"א נמסר: "אנו מגנים בתוקף את ההתבטאות האומללה. המתנדב הושעה לאלתר מכל פעילות בשורות מד"א".



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      מטורף בכל מקום הם נמצאים ימ"ש

    2. 3

      כן יאבדו כל אויביך ה'…

    3. 2

      הגיס חמישי המטורף וההזוי ביותר הוא שעיריית ירושלים מלמדת נערים ערביים ממזרח ירושלים איגרוף וקרב מגע (ועוד על חשבונה).
      אפשר לסגור את המדינה על כזה דבר.

    4. 1

      לכל עם ישראל הקדוש יש לנו לעם היהודי והיחודי כלל אם אנחנו נעשה קידוש על הגווים זאת אומרת שנתערבב בהם ונילמד מעשיהם ונידמה להם אז הם יעשו עלינו הבדלה ויש לנו ראיה כמו שקרה לנו בכל הדורות אבל אם אנחנו נעשה אם עצמינו עבודה אם הזהות שלנו שאנחנו יהודים לא ככל הגווים והשם יתברך בחר בנו ולא בהם ונעשה עליהם הבדלה אז הם יעשו עלינו קידוש